Tvorba webových stránek
Pro společnost Fidoma realityFidoma reality je společnost zabývající se prodejem a pronájmem realit po celé České republice.
Dostali jsme za úkol vytvořit webové stránky, které budou sloužit primárně jako prezentace realitních služeb. Hned na začátku projektu jsme věděli, že se v budoucnu bude web měnit na webovou aplikaci s vlastní administrací, takže jsme stránky tvořili tak, aby se daly kdykoli napojit na databázi a design stránek zůstal stejný.
Naše Cíle:
- Vytvořit unikátní vzhled
- Vytvořit strukturu webu
- Vytvořit funkční filtr realit
- Vytvořit odesílací formuláře
- Nastavit základní SEO optimalizaci
Postup práce:
První úkol, který před námi stál, bylo vymyslet originální a funkční UX/UI design. Chtěli jsme docílit toho, aby byl web graficky moderní a zároveň uživatelsky jednoduchý a přehledný. Jelikož jsme měli jasně dané, jaké barvy společnost používá, tak jsme se mohli pustit rovnou do práce.
Na úvodní stránce webu jsme vytvořili několik call to action prvků (proklikávací tlačítka volající akci), aby měl návštěvník stránek možnost jednoduše koupit, prodat či pronajmout realitu a nemusel složitě procházet celé stránky. Takové tři tlačítka se nachází například hned při načtení stránky na úvodní obrazovce.
Kromě call to action prvků, jsme na webu vytvořili také formulář, který lze použít v případě že uživatel nechce psát realitce textovou zprávu. Díky tomuhle formuláři stačí pouze zadat telefonní číslo a čas, kdy se má realitní makléř ozvat a formulář tyto informace pošle na adresu, kterou si náš klient přál nastavit.
Další zajímavá funkce, kterou jsme na web použili je script od platformy Google maps. Všechny reality, které realitka nabízí, jsou nahrány i na Google mapy s přesnou polohou, fotkou i popisem. Tyto aktuální mapy se pak díky Javascriptu zobrazují na našem webu.
Jak na úvodní stránce webu, tak na stránce reality jsme vytvořili filtr pro snadné vyhledávání realit. Tenhle filtr je momentálně nastavený tak, že vyhledá kategorie prodej a pronájem a jejich podkategorie. Do budoucna je filtr myšlený tak, že bude filtrovat více věcí, momentálně to ale klientovi stačí tak jak to je.
Po kliknutí na realitu se otevře nové okno, ve kterém se zobrazí kompletně obsáhlý detail této nemovitosti. Každá nemovitost obsahuje základní údaje jako je například popis nemovitosti, mapa nemovitosti, specifikace nemovitosti a fotografie, případně videa nemovitosti.
Po dokončení prací jsme celý web fidomareality.cz optimalizovali pro vyhledávače, zkontrolovali a otestovali a poté předali klientovi. Od předání projektu se web neustále modernizuje a rozšiřuje.